Oto najbardziej pożądane marki i akcesoria w minionym roku – raport Lyst 2018


Oto najbardziej pożądane marki i akcesoria w minionym roku – raport Lyst 2018

Nie Gucci i Prada są najbardziej pożądanymi markami 2018 r. wg raportu Lyst 2018. Na szczycie nie znalazły się nawet słynne francuskie domy mody – Chanel i Dior – co również jest dużym zaskoczeniem.

Raport Lyst 2018 powstał na podstawie analizy ponad 100 mln haseł wpisywanych w social mediach i wyszukiwarkach internetowych przez użytkowników ze 120 krajów (ok. 80 mln osób). Najnowszy raport globalny portalu Lyst wskazuje na to, że do topowych marek 2018 r. należą streetwear’owa marka Supreme (1. Miejsce) oraz marki Champion (2. Miejsce) i Fila (3. Miejsce).

Na czwartej pozycji uplasowała się marka Prada, Fendi, Gucci, Kappa, Versace, Louis Vuitton i Celine. Marka Kappa wśród marek znanych domów mody również jest niespodzianką, ale przypomnijmy – to raport najbardziej topowych, a nie luksusowych marek.

Lyst wyróżnił również 10 najbardziej pożądanych stylizacji i akcesoriów tego sezonu. W tym zestawieniu prym wiedzie kultowy pasek z klamrą w kształcie logo Gucci. Na drugim miejscu w rankingu popularności znajduje się pasek Off White, a dalej logowane rajstopy Fendi, różowy kombinezon Ganni, spódnica w lamparcie cętki Realisation Par, sznurowane dżiny marki Jonathan Simkhai, garnitur z printowym wzorem w konie (Chloé), skarpetki Prada oraz okulary przeciwsłoneczne „LouLou” marki YSL. Najlepszą dziesiątkę zamykają „płonące” szpilki Prady.

Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o